tiistai 19. toukokuuta 2009

Sisustussuunnitelma vol. 1

Kuten olen ehkä maininnutkin niin meillä painaa kovasti muutto päälle. Muutamme kesäkuun alussa Ouluun josta mieheni on kotoisin. Minäkin olen miehen opintojen takia asunut Oulussa hetken ja sinä aikana rakastuin kaupunkiin täysin -se oli koti. Nyt kun opinnot ovat loppusuoralla ei päätös siitä, mihin lähdetään ollut siis vaikea. 

Oulussa meitä odottelee saunallinen kolmio jota olen jo pitkän tovin mielessäni sisustellut ja valinnut värimaailmaa. Ensimmäisenä mietintään pääsi olohuone/keittiö yhdistelmä. Olohuonetta hallitsevat aika pitkälti huonekalut jotka meillä jo ovat -eli tummaa puuta ja valkoiset sohvat. Tummanruskean ja valkoisen yhdistelmä miellyttää muutenkin silmääni joten noiden sävyjen valinta olohuoneen värimaailmaksi oli aika itsestäänselvyys. Lisäksi olen miettinyt tehosteväriksi ehkäpä omenanvihreää -pieninä määrinä kuitenkin!

Värimaailmaa:

Inspiraatiokuvia:

2 kommenttia:

Keke kirjoitti...

Ihania kuvia. Ja ihanaa että pääsette muuttamaan..tai siis ku mulla on ihan kamala muuttokuume=) Ja just oman kodin laittaminen ois niin ihanaa. Ja sauna olis niin huippujuttu!!

Anttis kirjoitti...

Keke: On kyllä kiva päästä muuttamaan. Nykyinen asunto on sen verran kamala, että ihana päästä uuteen ja parempaan. Sauna oli ihan ehdoton vaaatimus -ollaan nyt eletty kaksi vuotta ilman ja tultu siihen tulokseen, että ilman ei pärjää ;)