maanantai 1. kesäkuuta 2009

Kirppikseltä

Tänään käväisin tosiaan kirpputorilla ja pitkästä aikaa jotain tarttui mukaankin. Viime aikoina kun en ole löytänyt mitään joten mieltä ilahduttaa pienetkin löydöt.

Turkoosi huivi. Juuri olin aamulla tuskaillut sitä, että huivikokoelmani kaipaisi kipeästi täydennystä. 

Vyö jollainen miehen kaapista jo löytyykin. Sitä olen pari kertaa pitänyt mutta vyö alkaa olla jo aika heikossa hapessa.  Nyt siis otan käyttöön tämän ja vanhasta tulee Forêt noire:lta matkittu rannekoru -olen matkiapina.

Ja sitten vielä ihan perusjuttu eli veromodan mustat housut. Nämä oli vieläpä lyhennetty minulle sopiviksi ja hintaa oli huima euro! :D

2 kommenttia:

NooranElämää kirjoitti...

On muuten ihan mahtavaa löytää kirpparilta housuja, jotka on lyhennetty jo oikeaan kokoon. Muutaman kerran oon tehnyt semmosen löydön kanssa :)

Anttis kirjoitti...

NooranElämää: Sanos muuta! Kun on itse tämmöinen lyhyenläntä niin housut joutuisi lyhentämään kuitenkin.