maanantai 16. marraskuuta 2009

Vaaleanpunainen joulu

Kuten varmaan on monelle selväksi käynytkin minä olen varsinainen suunnittelija ja hössöttäjä kun sille päälle satun :D Nyt päällä on armoton jouluhössötys -on ihana suunnitella joulua kun pääsee rakentamaan sitä "omaa joulua" ensimmäistä kertaa. Ja jouluksihan piti tottakai miettiä värimaailma jonka mukaan asuntoa ruvetaan pikkuhiljaa laittamaan juhlakuntoon. Ensi alkuun haaveilin hempeän vaaleansinisestä/turkoosista joulusta (mikä on minulle ihan uusi väri).
Nyt kun kuitenkin olen kiertänyt miltei kaikki mahdolliset liikkeet Oulussa olen todennut, että tämän teeman toteuttaminen on täysi mahdottomuus -kyseistä väriä ei suuremmin myydä. Niinpä päädyin varasuunnitelmaan ja meille tulee nyt sitten vaaleanpunainen joulu! Ihme ettei mies ole protestoinut tätä suunnitelmaa ;) Tarkoitus on siis toteuttaa koristelu vaaleanpunaisella, valkoisella ja ehkäpä hopealla. Hillityissä määrin sitä vaaleanpunaista, ettei mene ihan överiksi. Netistä löytyikin paljon kauniita vaaleanpunaisia/pinkkejä koristelukuvia:

Ei kommentteja: